◤TVB力捧小生『何广沛』大起底!◢ 这个岁数还扮学生, 跟陈展鹏差12岁却演他儿子?! 现在剃光头的模样超惊人!


《親親我好媽》大講港媽話題熱爆全城,其中廿幾歲扮小情侶的 何廣沛 (Matthew)和江嘉敏(Kaman)成功搶鏡之餘仲引來不少爭議,當中梗係有讚有彈,不過入行五年的Matthew可塑性認真高, 2014年已經在《女人俱樂部》扮過吳啟華學生版,去年在《律政強人》就演方中信徒弟仔阿Nick彈出 ,仲攞到星和無綫電視大獎2016「TVB最佳新人獎」,今年更獲無綫力捧,一連在兩線劇《財神駕到 》和《親親我好媽》都擔任重要角色,直頭係洗腦式入屋,真係唔怕你睇厭,最怕你唔知佢係邊個啫 !

原來Matthew中學時曾就讀赤柱聖士提反書院,中三時隨家人移民到三藩市,曾經在美國加州州立大 學讀會計系,但讀咗年半就回流香港,曾經做過model,之後在2012年加入了無綫第26期的藝員訓練 班,做鄭丹瑞學生。據Matthew講,他早在入行前已經認識「天堂鳥」成員Lincoln,曾經有機會加入 「天堂鳥」玩MK-Pop,不過無綫落order要Matthew專心拍劇,結果Matthew受到無綫力捧,捱咗唔 使五年就捱出頭!

2012年入行前,Matthew曾經做過model仔,為商場活動做宣傳。


入讀第26期藝訓班,一班同學仔和「旦爸」感情勁好,經常一齊飲茶、打波。


讀完半年的藝訓班課程,Matthew話從「旦爸」身上學識好多做人道理。


2013年,Matthew曾在《超級無敵獎門人終極篇》做獎品先生,似足《美女廚房》入面班味之天使!


Matthew父母都好支持囝囝演藝事業,仲曾經到電視城探班。


做獎品先生,唔少得着背心露麒麟臂,再加埋招牌Super手勢!


同年仲有在第一輯《愛·回家》循環復活,演繹多個不同身份名字的小角色。


未紅時咩都要做,2014年Matthew就曾扮唐僧,為無綫宣傳內地劇《西遊記》,比起扮孫悟空同豬八戒已經算係筍job。


同年Matthew在《女人俱樂部》飾演年青版吳啟華,初露頭角。


當時25歲的Matthew扮演80年代校草,斯斯文文幾吸引。


仲被封做麥當當王子!

2015年《樓奴》做麥包個仔,係大學生兼係電腦神童,仲媾掂女神岑麗香。


2016年在《殭》客串做鹹濕殭屍,只有幾個鏡頭,一出即死!


同年《律政強人》演方中信徒弟仔阿Nick彈起,同方中信、廖啟智都有勁多對手戲。


這個角色令他成功攞到《星和無綫電視大獎2016》的「TVB最佳新人獎」。


倉底翻生劇《巾幗梟雄之諜血長天》入面,Matthew都有份做其中一名遊擊隊員。


去年12月TVB台慶,Matthew為康華、馬蹄露、樊亦敏合唱的〈伊人當自強〉伴舞,勁晒麒麟臂。


近日Matthew在8點鐘《財神駕到》做有錢仔,8點半《親親我好媽》就變學生哥,年齡跨度勁大。

《親親我好媽》入面Matthew同江嘉敏做一對,但一個男仔竟然知道少女漫畫內容,仲學人玩壁咚, 直頭係媾女王啦!


左起陳婉婷(27歲)、郭子豪(25歲)、江嘉敏(22歲)同Matthew一齊扮中學生,以28歲Matthew年紀最大 ,真係睇唔出!

早排Matthew剛拍完套新劇《超時空男臣》,劇中和蕭正楠、曹永廉組成穿越三劍客,雖然他在三人中實際上最後生,但外表睇落竟然差唔多!


最近Matthew為拍新清裝劇《天命》要剃光頭,仲要同陳展鵬做父子,但其實兩人只相差12歲!


Matthew好孝順,唔使拍劇時經常都會同屋企人一齊食飯,右一係Matthew家姐。


最後再來一張Matthew的chok爆童年照!

来源: 东方新地


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~