◤林夏薇自拍婚纱照曝光!◢ 超诱人透视婚纱把她的S型身材尽露眼前❤拍成这样, 婚纱摄影都快失业了啦~


【on.cc東網專訊】 無綫花旦林夏薇自從下嫁金融才俊莫贊生(Jason)後,在飲食業大展拳腳,又要拍劇又要做生意,認真忙到爆!不過話時話,當年夏薇喺山頂豪宅秘嫁Jason,保密工夫做到足,連婚紗相都冇影到!話晒結婚係一生人一次,而影婚紗相又係女仔嘅夢想,所以夏薇最近就同老公去咗陽光與海灘嘅馬爾代夫拍婚照。

人靚景靚就一定啦,不過最最最特別係林夏薇件婚紗,全套以貼身透視喱士設計,將夏薇S型曲線表露無遺,極度誘人!而夏薇仲配上超勁長頭紗,當海風一吹頭紗飛起,而Jason就攬住老婆嘅纖腰,畫面幸福又唯美。

但原來呢啲大師級嘅作品唔係由攝影師操刀㗎,夏薇喺微博透露:「婚紗照都自拍!好cool喔」嘩!原來係自拍嘅,咁搞法,婚紗攝影師好難撈喎。

▼林夏薇去咗馬爾代夫拍婚照。

▼畫面超唯美。

▼睇嚟林夏薇今次化妝Set頭都係自己搞掂,簡簡單單冇多餘頭飾,簡約得嚟又幾靚。

▼S型曲線+長腿

▼應該係老公操刀影喇啩。

▼呢張唔通係用腳架?不過Jason得一張入鏡好珍貴呀。

▼大近鏡!

▼呢件婚紗好輕便,喺樓梯拍攝都冇有怕。

▼靚人靚影!好正呀!

来源: on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~