◤住Hotel一定要知道的5件事!◢ 除了礼貌性『敲门』,不想被『他们』打扰就一定要这样做!不然包你后悔!


酒店大家住過都幾多,平如Youth Hostel,貴如五星級 酒店 ,通通都留低咗我腳毛!不過今次主要集中講入住 酒店 要注意嘅事項啦!
 
dr5

01 | 先敲門確認房間無人

我知道好多人好多同事都會入房前意思意思地敲門三下,背後意義你懂的。我都會敲門,但我要確認嘅,係間房無人!做過酒店/常入住酒店嘅都會知道,double room並唔係罕見意外,有次去泰國,同事一開門就大叫,咁好彩幾個junior住附近幾間房,即刻問佢發生咩事,佢話房入面好亂,仲話見到有對男人鞋!同酒店職員講,先知佢哋搞錯咗!

02 | 即刻掛請勿打擾牌

呢個係空姐比較常做嘅事,去到一啲lock and seal嘅outport,全日喺房煲劇、足不出戶,你當然唔會想你睇韓劇睇到喊晒口時清潔姐姐衝入嚟打掃……真係好掃興㗎嘛!就算有時會外出,我都會掛個牌出去,特別係某啲東南亞國家如印尼等,因為有同事試過無掛牌出去玩,番到房就唔見咗部iPad!同酒店講,酒店竟然怪我同事唔將貴重物品放入保險箱!

03 | 關好門窗、安全鎖都要鎖埋

入到房,我會用防盜眼望下走廊有無可疑人物(有一次就係咁,睇到機長帶住個女人入房哈哈哈)。我哋成日一堆制服人喺lobby,其實係幾惹人注目。平時自己去旅行,特別係自己一個女仔去旅行,出入都最好留意下身邊!至於要鎖埋安全鎖係因為房卡係電卡嘅,太兒戲唔安全,仲要有頭先同大家講嘅double room意外,都係鎖埋好啲!

04 | 熱水壺唔好飲第一轉

詳情原因可以睇番我之前寫落嘅文章!簡單一講,就係你唔知原來熱水壺有空姐會用嚟浸絲襪,仲有強國人會用嚟… …有興趣去睇番篇文啦!第一轉煲滾嘅熱水倒廁所的確係好浪費,所以我會倒喺浴缸,順便消毒!

05 | 睇清楚邊啲小食要錢

唔好講笑,我試過拎咗要錢嘅soft drink嚟飲,而當時我一直以為是免費的!某啲酒店有時會額外送嘢食飲品畀crew,有次聽個同事講話,間酒店有送汽水俾我哋!咁我咪以為是但一罐都係free der~結果當然不是了!check out 時只可以乖乖俾錢!

如果去外國嘅話最好帶定牙刷同毛巾,通常都無嘅!呢個週末同屋企人去波士頓玩,點知屋企人竟然唔記得拎牙刷果陣喺偏遠地區,番到酒店又已經好夜,大家估下佢用咩刷?


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

来源:gotrip