◤谢霆锋竇靖童互动亲如父女,超有爱❤◢ 童童北京探班,他们一见面就『兴奋抱抱』,王菲真系安乐晒咯!


王菲同謝霆鋒喺14年世紀復合後,同年阿菲嚟香港會霆鋒時,都帶埋竇靖童嚟,俾機會佢哋相處,之後童童接受《蘋果》專訪時,被問到會唔會接受霆鋒做佢後父,童童當時都話只要媽媽開心就好,明顯對霆鋒係開晒綠燈。

而童童對霆鋒,並唔係只係得把口嘅喜歡,日前就有大陸嘅傳媒影到正喺北京嘅童童,去探望同樣正在北京拍攝《十二道鋒味》嘅霆鋒喇!當日,霆鋒正在錄影《十二道鋒味》,休息期間,霆鋒就走出錄影棚,係戶外抽雪茄,冇幾耐,就有一位短髮女子走過去搵霆鋒,佢哋仲好熱情咁攬作一團,原來佢就係童童。

當時見到霆鋒同童童都傾得好開心,睇嚟佢哋關係都唔錯,之後童童就同霆鋒邊吸煙邊傾偈,好似有講唔盡嘅話題咁,無他嘅,童童同霆鋒都係愛音樂嘅人,有相同嗜好,啱傾都係好自然嘅事,睇嚟阿菲都真係安樂晒囉!


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

 

 

来源:苹果日报