◤唐诗咏baby当街发嬲走人!?◢ 同王浩信『吵大镬』当场走人,搞到男神浩信好没脸,当场XX……路人个个都吓傻了!


林文龍、宣萱、王浩信、唐詩詠等拍大台新劇《不懂撒嬌的女人》,下午四點幾,就撞到王浩信、唐詩詠喺銅鑼灣百德新街街尾開工,場口講王浩信同唐詩詠吵大鑊,兩個表情都好唔開心,唐詩詠一怒之下就走咗去,王浩信則淚如雨下,喊得好淒涼。

有一幕講唐詩詠同王浩信嘈交,王浩信都幾勁,同唐詩詠吵,再睇睇手機即喊到出,眼淚仲好大滴,滴到下巴位置,全程一take過,一個shot只係兩take,導演就收貨,而王浩信最厲害係兩take都係爆喊出來,拍戲位置都幾近馬路,吸引唔少巴士乘客望多幾眼,拍近鏡時,王浩信要擘大個髀,遷就唐詩詠嘅高度。

不過今日天氣比較熱,唐詩詠身穿長袖中褸嘅戲服,未使埋位時,佢熱到要拉低件外套,露出膊頭,打出小背心,見唐詩詠雙「峰」凸出,上圍逼爆,相當有睇頭,話晒唐詩詠平時拍劇以密實乖乖女形象示人居多,除咗台慶及出騷,甚少見唐詩詠晒胸!

唐詩詠見在場記者影相都幾nice,向記者揮揮手打招呼,由於氣溫都算熱,化妝及服裝師見唐詩詠未埋位,即幫佢抹汗,此外,由亞視又過檔去大台嘅袁文傑企咗喺劇組附近,睇嚟係等埋位。


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

来源:苹果日报