◤胡定欣是姣婆◢ 单立文大爆料:姣婆遇上脂粉客,她求其搵一个!默认定欣baby和陈展鹏真系在一起!?


單立文(豹哥)同老婆胡蓓蔚、王宗堯同女友蔡潔、鄧梓峰等噚晚喺尖沙嘴出席《走過披頭歲月》首映,問到豹哥有冇留意老友胡定欣最近同陳展鵬傳緋聞,講到佢哋車中調情暗撻着,豹哥就全程講笑口吻:「冇留意,我係佢老竇,冇聽過佢講,佢唔係依忙緊拍戲咩?忙住拍戲,呢啲嘢都順理成章,你知我哋拍戲嘅rundown幾咁賤格,收0030,開06,點拍拖?」

豹嫂就幫口:「如果佢哋一齊,都係開心事,兩個都單身,靚仔靚女,郎才女貌,拍嘢日日見面。」豹哥企喺隔籬繼續講笑,話定欣係姣婆:「姣婆遇上脂粉客,花好月圓,仲知唔係壞事,你知喺TVB入面產生真正情侶,暗交到明交,入房唔知咩交,跟住香口膠,喺入面揀嘅人,嚟嚟去去都係個啲,塘水滾塘魚,求其搵一個囉!呢啲係我講,知道定欣好忙,佢未拍戲前都會send吓message,呢排就冇聯絡。」

講到咁白,驚唔驚胡說八道班姊妹唔放過你?


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

 

 

来源:苹果日报