◤最像“猪八戒”的TVB女主角!◢ 假到爆的鼻子再加屎到爆的演技竟然还可以继续演戏荼毒观众的眼睛?! 网民:还不如看蔡思贝!


《巨輪II》昨晚劇情講到威信(蕭正楠)同哥哥天生(陳展鵬)終於到咗沖繩,威信於機上夢見女神高伊娜(陳凱琳)!雖然陳凱琳嘅出場肯定會引來更多話題,但昨晚焦點反而係劉思希演嘅琳琳再次驚現佛地魔鼻,囧樣重現!

狂晒佛地魔鼻

琳琳重遇好友飛哥(阮兆祥),又驚又喜表情七情上面!不過最搶眼都係明顯大細鼻窿嘅佛地魔鼻,而且雖然佢演技同樣貌備受抨擊,網民狂插佢膠樣戲屎,但佢劇中經常側頭以七三面示人,真係對自己個look好有自信喎!

網民惡搞爆笑圖

由於劉思希個鼻實在太特別,網民曾將佢製成多張惡搞圖輯,尤其同佛地魔合照,睇落真係好似一家人喎!

選美前後兩個樣

劉思希為2011年落選港姐,當時其硬膠面、間尺鼻最多人談論,在多個討論區洗版怒插,更有網民摷出選美前扁鼻闊臉相,真係判若兩人!

唔怕驗佛地魔鼻

除了被指選美前後樣貌大不同外,劉思希又被讀者爆曾光顧上海整容醫院變臉失敗,搞到現時出現大細鼻窿兼硬膠面的情況。而劉思希強調天生大細鼻窿,膠面係衰貪心搽得太厚粉所致!劉思希之前接受本刊訪問時,表示唔怕驗鼻同驗胸,仲提議大力揑,「你大力啲揑吓,唔怕㗎,我成日都叫人揑,真嘢唔怕驗。」雖然由鼻樑揑到鼻頭,感覺無異,但事實上記者唔係整容鑑定專家,根本唔識點分有無整過!

来源: New Monday