◤哇!是女神❤◢ 《为食神探》里又臭又丑样的『咸鱼妹』现实中原来靓爆全香港!身材好到女神岑丽香都认输!


無綫劇《為食神探》播出至今口碑一般,男神馬國明在劇中飾演一個剩係識講一大堆口頭禪、仲有不斷FF女神岑麗香的「神探」;另外黃翠如的演技依舊不討好,所以觀眾反應比早前的《城寨英雄》差得多!反而最近幾集出現的樂瞳好有新鮮感,因為佢今次放下靚樣,飾演一個又臭又醜樣的鹹魚妹,而且好快被人害死,成功令觀眾留下深刻印象!

樂瞳今次真係為演出犧牲,佢在《為食神探》中飾演的鹹魚妹潘小蓮,唔化妝之餘塊面又黑又有汗斑,完全唔識打扮,係個不折不扣的村姑。而且佢成身仲勁大陣鹹魚腥臭味,真係行去到邊都會被人嫌棄嗰種!

小蓮雖然很醜,但佢很溫柔,遇上又叻又有錢又靚仔的才俊Duncan(楊明飾),對方仲完全唔介意佢身份外貌,真心真意向佢求婚!白馬王子愛醜女的童話故事竟然在現實出現,小蓮自己都難以置信,所以就搵私家偵探社查佢!

昨晚劇情講到Duncan為小蓮悉心準備了燭光晚餐,令佢又驚又喜,但卻無意中聽到對方一通電話,懷疑對方有事隱瞞自己,所以即時用手機錄音!

錄音之後,小蓮即時打電話到娜姐(江欣燕飾) 的偵探社,表示手上有Duncan的電話錄音,希望可以重新調查對方。但佢呢番說話已經被Duncan聽到,於是處心積慮想對付小蓮!

小蓮向來有食物敏感,唔可以食有蕎麥成份的食物,但小蓮食完Duncan準備的食物後就因食物過敏引發哮喘,送院後不治!唔使多講,在菜式中落手腳的當然就係Duncan!呢個可憐角色就此慘死,實在令人不捨!

身形嬌小的樂瞳入行以來都係保持可愛形象,每次拍劇都係做回自己,演一啲可愛、靚女或是學生妹的角色。但今次佢願意放下可愛一面,飾演咁醜樣的鹹魚味,雖然出鏡唔多好快就死咗,但都成功令觀眾留意到佢!依家睇番樂瞳平時個靚樣,真係有啲唔慣!

樂瞳雖然細細粒,不過身材就好有睇頭,不時都會見到佢在網上大騷身材派福利,睇到一眾男粉絲狂噴鼻血!童顏加上嬌嗲聲線,真係睇唔出佢原來已經30歲!

 

 

 

 

 

 

来源:东方新天地