◤TVB最浮夸女演员◢ 她竟然票选第一,竟然比『蔡思贝』还烦,演技烂到出汁!? 网友大怒:顶你不顺,求你不要再出现了!


唉,夜晚播《巨輪2》,上一次劇情已經夠老土,今次又有老是常出現、演技嬌揉造作嘅陳凱琳,睇怕應該食唔到《城寨英雄》個勢,收視應該直線下降啦⋯⋯講真,有邊個會忍得到又煩又造作嘅人,更何況日日都睇有可能唔反感?以下5種做作女嘅性格,睇嚇你或者身邊有無朋友中:

個人浮誇過做舞台劇-代表人物:陳凱琳

陳凱琳,求嚇你唔好再出現啦⋯⋯無人頂得順嘅5大造作性格

身邊有無啲人,表情誇張到不得了,無論見到咩,例如收禮物,都係得一個反應,就係瞪大對眼扮驚訝。然後最鍾意就係小動作多多,又鍾意搶住啲嘢嚟講,開口就吱吱喳喳,有佢講無人講,勁想表現自己,浮誇到不得了,造作得令人反感呢?

如果搵藝員例子解釋嘅話,就一定要搵陳凱琳啦。佢做親戲都勁用力,特別喺劇集《張保仔》一有獨腳戲,表情動作仲浮誇過做舞台劇。同其他演員做對手戲嘅時間,講嘢又急又快,一輪嘴咁連珠炮發,畀人感覺好串。其實做人呢,收斂少少會比較順眼。

高分貝、雞仔聲-代表人物:蔡思貝

陳凱琳,求嚇你唔好再出現啦⋯⋯無人頂得順嘅5大造作性格

朋友裡面,總有個女仔講嘢又尖又高又雞仔聲,每一次聽佢講嘢就好似虐待緊自己對耳。偏偏通常佢又唔覺自己把聲好擾民,越講越興奮就越高頻。最驚就係有啲女仔好哋哋用正常tone講嘢,一遇到突發事,例如見到好靚嘅風景或者甜品,又或者係見到小昆蟲,忽然整個高八度,耳膜真係為之一震。

講到高分貝嘅表表者,無理由唔講蔡思貝啦?蔡思貝成日被大台安排啲初出茅蘆,滿腔熱血,其實係衝動嘅新人女主,但又唔識用聲。所以佢每次要大條道理話人哋不擇手段唔啱嘅時候,就突然加快說話速度,調高八度講嘢,於是搞到講嘢一舊舊,觀眾唔知佢講緊咩,只聽到一堆煩音。我明白興奮嘅時候講嘢急速同大聲啲係正常,但都要有個限度掛?

點都要放閃-代表人物:吳若希

陳凱琳,求嚇你唔好再出現啦⋯⋯無人頂得順嘅5大造作性格

我閃,我閃,我再閃~有另一半嗰陣,好想話畀全世界人知拍緊拖好正常嘅。但係真係唔使日日放閃,食飯又影、收花收名牌袋又影、床照又影⋯⋯當然你實話咁唔鍾意咪unfriend囉,無人迫你睇架。但問題係,真係有人會做到unfriend咩,你咪又係只係敢背後討論唔敢真係搞到個關係咁僵?而且,有時你唔係想睇,但係你啲朋友會like啦,然後就會成個fb都係佢啲放閃相啦,但我真係睇到厭同煩啦。

就好似之前吳若希咁,同個富二代拍拖之後立即喺FB放閃,仲留言逼婚:「何生,你幾時同我求婚?」點知之後又傳吳若希係小三,跟住男友又要拿拿聲發聲明澄清,畀佢做咗幾日娛樂新聞,真係睇到人煩。

講嘢無內容-代表人物:連詩雅(Shiga)

陳凱琳,求嚇你唔好再出現啦⋯⋯無人頂得順嘅5大造作性格

有一啲煩女人最犀利嘅地方,係佢講咗幾粒鐘,但可以完全無內容,一啲邏輯都無,真係覺得白白浪費咗啲時間。去到expert程度真係想打鑊佢,無論佢問你咩問題,都唔係真心想知個答案,你答咗之後佢又當聽唔到繼續問點算呀。其實佢完全唔係要你理性分析,只係想食咗你啲時間聽佢陷入自己嘅世界,不停reloop同一件事,無間地獄咁恐怖。

如果有睇《跟住矛盾去旅行》,連詩雅真係非常好嘅例子。一開波就講咩「陽光勃勃」,都唔知咩中文嚟,當你「ABC」唔識中文啦。但成個旅程經常語無倫次,好似話「第一次見會怕醜,又唔係好怕醜嘅,但都係有啲怕醜」,媽呀我好亂呀,你知唔知你講緊咩?講人話啦唔該。

落街都要化濃妝-代表人物:江若琳

陳凱琳,求嚇你唔好再出現啦⋯⋯無人頂得順嘅5大造作性格

實有啲造作女人成日話素顏唔見得人,死都要化到行一行先出得街,但化到咁濃真係好咩?而且約親佢哋都例遲,因為化幾粒鐘先出到嚟,見到面又不停照鏡補妝,到底你係咪出嚟見我?(睇怕都係影相上IG呃like,我只係兵)

如果講化濃妝造作女,大家可能只會諗起Shiga影病照都要化全妝兼戴大眼仔,但佢並唔係始祖,江若琳先係。江若琳出道時長期戴俗稱「大眼仔」嘅有色隱形眼鏡,甚至拍古裝劇《洪武三十二》都要戴住,戴足6年,自此之後不時見好多女仔都戴「大眼仔」。不過近年江若琳都已經無再戴,接受訪開都話當時唔應該用「大眼仔」增加自信,搞到眼角膜受損,話用最真一面示人先最好。連始祖都醒覺,大家就放下眉筆,唔好再化咁濃啦,同易容有咩分別?造作過頭反而有反效果架。

 

 

 

来源:mi123