◤劲爆◢ 胡定欣分手不是因为男友陈明道偷食,而是定欣 Baby!? TVB员工:我睇住佢地係停车场打车轮!


胡定欣之前講到似曾曾話陳明道係結婚對象!點知到最後又係嫁唔出分手收場!一宣怖分手果陣,全城都傳緊係因為有第三者!

話陳明道偷食奀星o靚模!定欣仲要走出黎澄清話唔係因為第3者分手!但係紙包唔住火!

今日就係tvb員工向本報爆料!指出胡定欣曾經係公司停車場同陳明道吵大獲!

原因係胡定欣當日約左第2個男仔走!斷正比陳明道見到,至於果個男仔係邊個就不便透露!原過亦都相信好快會浮面!

成件事係咁既,員工:果日經過休息室聽到胡定欣傾電話,語氣似係男女朋友傾計!對話當中講到落停車場等,我心諗應該係約左男朋友走,

男朋友揸車黎接都好平常,所以無諗咁多就執野走人去!點知落到停車場見到個男人揸住架銀色audi黎!下車見到唔係陳明道!!!仲要一見面佢地就攬腰錫,當然唔係喪啜,不過唔係男朋友已經好大問題啦!

之後戲肉黎!咁岩陳明道就揸車到!我心諗唔係咁岩啊!之後佢地就嘈左一陣,見到胡定欣上左陳明道車走左,audi果個男仔事後都揸車走!我就係見到咁多!我唔知呢個係唔係分開既原因啦!但件事就係咁囉!

成件事就係咁樣,到底佢地點解分開,到宜家都仲係一個迷,但係答案就呼之欲出!

 

 

 

来源:mi123