◤震惊整个演艺圈!◢他们大胆承认自己是Gay/Lebisan了!为了爱,为了幸福,敢敢向媒体自爆!


藝人王賢誌近日與相戀7年嘅圈外男友喺溫哥華拉埋天窗,真係恭喜哂~小編祝你哋白頭到老,永遠幸福快樂。其實作為LGBT(Lesbian、Gay、Bisexual和Transgender)要公開承認自己性取向已經唔容易,因為會受到唔少人歧視同咒罵,更何況係藝人呢?不過娛樂圈中都有唔少藝人非常勇敢,喺傳媒面對大方承認性取向。

不如睇下以下4位公開自己LGBT身份嘅藝人:

王賢誌(香港)

出道以嚟性取向一直成疑嘅富二代王賢誌,喺2013年打破沉默,接受香港電台同志節目《自己人》訪問時承認同志身份,自爆38歲先初戀,當時男友現任老公Kelvin就係佢初戀情人。佢接受訪問時已經話好想同佢喺香港搞婚禮,不過香港同性婚姻仲未合法,所以近日王賢誌就同Kelvin遠赴同性婚姻合法嘅加拿大結婚註冊喇。

林一峰(香港)

於2008年,歌手林一峰接受外國同志雜誌《Advocate》訪問,以「香港沒有Elton John,卻有林一峰」作引言,大方公開性取向,並直指其實早喺5年前已經喺香港承認過自己係同性戀。對於驚唔驚畀人歧視,佢曾經接受訪問指:「我做人好光明磊落,事無不可對人言,歌手仍然好鍾意我嘅文字,完全無影響我工作,出街亦無畀人鬧過。所以,我都建議一啲結咗婚但唔認嘅藝人學吓我,放低包袱呀。」林一峰亦經常公開同男友拖手行街拍拖,仲畀妹妹林二汶笑佢啲Ex(前度男友)多到可以坐滿亞博。

梁祖堯(香港)

舞台劇演員梁祖堯入行以嚟飾演過唔少同性戀者角色,而一套同志劇《攣到爆》,更令佢奪得2004至2005年度香港舞台劇獎最佳男主角(喜/鬧劇),打開知名度。戲外嘅佢同樣係一名同志,曾經喺訪問中坦認性取向,話20幾歲時發現自己鍾意男性,話媽咪知道當時都有傷心而覺得內疚,有後悔過公開承認同志身份。不過最終都慶幸自己有講到出嚟,因為代表能夠接受自己。

歐陽靖(台灣)

台灣著名藝人譚艾珍女兒、藝人兼作家歐陽靖,喺自己本書同接受傳媒訪問時,大方承認自己係雙性戀,並表示「打從有意識開始,我就不設限交往對象的性別、年齡、身分……」,亦曾經交過9位男朋友同5位女朋友。坦蕩蕩嘅態度令佢得到唔少支持,連媽媽都肯接受佢雙性戀嘅性取向。

来源:yahoo style