【胡杏儿不拍戏!转行去唱歌?! 】挑战高难度《爱如潮水》! 唱到整张脸都扭曲了… 网民: 你还是好好拍戏啦!


嘩!胡杏兒之前喺大陸節目《跨界歌王》挑戰完《Someone Like You》,一句「I wish甩揈 but the best」真係震撼十三億人嘅心靈,其撕心裂肺嘅情感真係隔住個mon都feel到。

今次佢又有新嘢喇!仲要挑戰情歌王子張信哲嘅《愛如潮水》……
咩叫「先聲奪人」?聽胡杏兒唱歌就知啦,開口第一句「我再也不願見你在深夜裏徘徊」,當中真摰嘅情感爆發,直擊聽眾嘅耳膜,深深打落大家嘅心臟,加上由心而發嘅痛苦表情,真係心血少啲都頂唔順呀……

留意返,佢成段都係咁唱錯歌詞,當中最令人費解嘅一句係﹕
「答應我你從此不在深夜裡買醉 不要別的男人放縱的滋味」
到底係一個點嘅意境?我真係望唔透…

o依家送返個正解歌詞俾大家﹕

我再也不願見你在深夜裡買醉 不願別的男人見識你的嫵媚
你該知道這樣會讓我心碎
 
答應我你從此不在深夜裡徘徊 不要輕易嘗試放縱的滋味
你可知道這樣會讓我心碎

杏兒話今次着重喺情緒,點樣去表達呢首歌,不過評判就唔buy,話佢唔使刻意整個咁痛苦嘅表情出嚟,咁樣太over喇。另一位評判就佢層次有問題,要休息一下喎……

 

来源:苹果日报