【马国明大胆向唐诗詠表白!?】大喊:好钟意唐诗詠啊,希望诚诚好好珍惜~但说完,却…


洪永城與唐詩詠早已是公開的一對,早前女方生日,兩人就齊齊去台北甜蜜慶祝;之後又被影到到半山睇樓,疑似係想早日築愛巢。不過兩人拍拖一年半以來經歷不少風雨,永城曾被指與新一代姣精蔡思貝關係匪淺,又被傳與舊愛Bird Tse重燃愛火;而詩詠契哥馬國明對契妹亦似乎唔係兄妹情咁簡單,總之好複雜!

其實詩詠貴為「不能錯過的女友」,除了基本樣靚身材正外,用情專一又慳家又識做生意,優點一大堆,多人鍾意都好正常啫!就連出曬名的「圈中筍盤」馬明亦不例外,對詩詠情有獨鍾,而且馬明乖仔形象比花弗永城好得多,唔少人都話想馬明詩詠係一對!

拍攝節目《有乜好過去Camping》時,馬明就全程痴實契妹詩詠,兩人形影不離,搞到同行的梁烈唯話自己好似變咗電燈膽!

馬明今日出席劇集《賭城群英會》宣傳活動時,透過本刊FB專頁開live與網民交流,唔少網民都留言提到詩詠!馬明亦直言唐詩詠好好。而被問到鍾唔鍾意詩詠呢類斯文乖巧的女仔,馬明就直認係鍾意!佢話好似詩詠呢類斯斯文文的女仔,大部分男仔都會鍾意。

最後馬明仲寄語城城(洪永城)要好好珍惜詩詠!但講完之後,佢隨即擠出一個苦笑……

 

来源:cocomy