【TVB小生与香港人妻歌手偷情?】黄子恒、裕美Wechat情欲对话大曝光!露骨内容让人脸红心跳~~~(内有视频)


本來係兩個人的事,依家變成好多人嘅事。

本來只係裕美同佢老公Jason。然後爆出裕美同大台力捧藝人黃子恆過從甚密。裕美承認婚變,正辦離婚手續,但否認偷食。報道一出,Jason的朋友及教友紛紛發聲,友人B先生甚至喺fb出post勁鬧裕美「居都未分,走去其他男人屋企住,咁就可以離到婚?唔開心以淚洗臉到可以一直去party,咁你都真係幾sad喎!」,tag埋裕美兩公婆。

人越來越多,依家又多兩個,一個裕美結婚時做姐妹嘅E小姐,喺B先生個po留言,直指有人遭家暴;另一個跟裕美識咗5年閨密梁小姐向《蘋果》透露「見過裕美手腳有瘀痕」。

然後,今日有讀者C小姐,提供咗疑似係裕美同黃子恆情慾對話WeChat,內容露骨又曖昧,例如男方寫自己要健健康康過日子,充滿電後,才能夠有力氣跟你纏綿嘛好了」、「我鍾意同你瞓」、「你唔怕我成日掂住你好煩咩?」而女方其中一個回應係:「我已經叻咗,至少我覺得我開始冇咁驚你掂我。」、「每次緊張完,好累。」

另一段對話,男方稱:「我鍾意你軟林林嘅時候」,女方就問:「我軟林林嘅時候?幾時?那我有硬的時候麼?」咁咩係軟的時候?一陣揭盅。

講到裕美被傳遭家暴單嘢,C小姐再爆料聲稱:「裕美近年成日子發脾氣,成日少少事就同老公嗌交,嗰次裕美發脾氣,Jason氹咗佢成日,裕美仲係咁發唔畀Jason瞓,咁Jason第日要返工好攰,裕美就嘈同掉嘢,Jason炆就輕輕推咗佢一吓,呢個就係所謂家暴嘅真相。」

至於,裕美同Jason被指接受所謂婚後輔導原因係,主要係教會覺得佢地太快結婚。而且Jason婚前係未拍過拖,當年係裕美力追佢。據知裕美同Jason婚後財政唔係獨立,Jason負責三分之二以上。

1466063843_f935

疑似係裕美同黃子恆嘅情慾短訊曝光,內容相當露骨。(資料圖片 / 讀者提供圖片)

1466063886_b103

原來想當年裕美嫁Jason時,連教會都唔贊成。(資料圖片)

1466063889_f67e

當日舉行婚禮時,裕美喊晒0架……(資料圖片)

 

来源:苹果日报