【胡定欣恨嫁急找金龟!】心计超重,利用富太好友林夏薇打入她的富贵朋友圈!还放话现在的男友不是Mr.Right因为……


在好友单立文、胡蓓蔚大力拨之下,胡定欣同唱片监制 Terry(陈明道)挞著,但男友只得一层自住楼揸手,钓金龟大计,不言休!见林夏薇嫁得有米男 Jason,进身富太之列,胡定欣于是发力 mark实成功做了攞 Hermes揸波子的林夏薇闺密,打入对方的富贵朋友圈。

Screenshot (3) hudingyinjs1

主动扮老友

Screenshot (3) hudingyinjs2

日胡定欣 mark紧富太林夏薇,拍剧期间热情交往,一改过往 cool爆作风。

平日 cool爆的胡定欣,圈中老友只限于“胡说八道会”的胡杏儿、姚子羚、胡蓓蔚、李施嬅、黄智雯等人,但最近却忽然加多个富贵人妻林夏薇。

“ Nancy(胡定欣)唔会计错数,开《公公出宫》嗰阵见到林夏薇富贵晒,拎住 Hermes揸架波子开工,就好似上咗身咁,对佢做晒主动,唔使埋位一定黐住林夏薇吹水,扮到同人哋好夹咁。后来剧组要去开平拍外景,喺当地冇嘢玩,两个好快就黐埋做闺密,不过对住同剧慨王君馨、唐诗咏、陈自瑶就冇嘢讲,胡定欣就系咁现实。”知情者说。

对林夏薇忽然重视,胡定欣更视对方为金龟介绍所。

“ Nancy都三十几岁,连杏儿都嫁,其他好姊妹又有晒码头,佢梗系急啦!同林夏薇做老友,都系想黐埋玩,搏人哋预埋佢去吓啲富贵人派对,识多啲人。咁做唔影响佢同 Terry拍拖,又有机会钓金龟一举两得。”

Screenshot (3) hudingyinjs3

早前林夏薇在山顶豪宅秘密举行婚礼,努力成为她姊妹淘的胡定欣,与学紧珠宝设计的徐子珊有份出席。

Screenshot (3) hudingyinjs4

胡定欣与男友 Terry拍拖半年,经常让男方在她香闰过夜,但有指胡其实骑牛揾马,望有朝一日如林夏薇一样,埋到水井。

Screenshot (3) hudingyinjs5

“胡说八道会”各有有米对象,除人妻胡蓓蔚,最快上岸的是下嫁夜场老板 Phil的胡杏儿。

胡定欣去年底宣布同广告界才俊沈柏淳( Patt)甩拖后,光速揾到大自己十三年的音乐人新欢 Terry,但有指 Terry虽然一把年纪,但依然唔定性,令拍拖半年的胡定欣劲缺安全感,觉得对方并非 Mr. Right。

“佢初时以为 Terry离过婚会定性啲,点知成日去 party好贪玩。 Nancy比较慢热,又唔系钟意劈酒嗰类人,陪 Terry去 party都系就个男友,自己一啲都唔 enjoy;加上 Terry份人好大细路,钟意俾人照顾,所以身边朋友都唔睇好呢段关系。”知情者说。

朋友唔睇好,自己又唔满意,胡定欣骑牛揾马,唯有靠晒有钱太林夏薇。

Screenshot (3) hudingyinjs6

进身有钱太太的林夏薇,挽 Hermes袋,戴廿万名表同妈咪去 high tea。

Screenshot (3) hudingyinjs7

Terry虽已融入女友的社交圈,但胡定欣仍努力物色金龟,一众好友暗里亦唔睇好呢段关系。

 

 

资料来源:hotnews2u