【网民:看完笑到流泪!】新加坡爆“丑”婚纱照荣获香港媒体“超专业”点评!原来摄影师想透过照片表达“这样”的意思…太佩服啦~~~


download

結婚係人生重要大事,當然要影低最精彩一刻啦,所以一定要搵個好嘅攝影師幫手,否則恨錯難返,變成人生污點,呢對新加坡新婚夫婦應該好明白呢個道理!最近新婚嘅佢哋,終於收到當日結婚嘅相,但係一睇就出事。張張相都奇奇怪怪,唔係角度攞錯晒,就係失焦睇唔清,而更甚嘅係,有啲相仲要俾人修圖到黑白色,成張死人相咁!

download (1)

▲因乜解究要搞到成張車頭相呢?

學MK活地亞倫嘅葉念琛話齋:「結婚有如終生監禁。」,修圖大師似乎想藉住新郎哥嚟表達呢個意境,但無奈重手得濟搞到成張車頭相咁。此時此刻,陳奕迅嘅《最後派對》,完全fit晒成個意境。

“活得精彩結尾切勿流眼淚”

download (2)

▲不甘心~明明不開心~就是不甘心~不過我肯等~等一生都等

呢一幕,攝影師成功用一張相表達出兩個層次嘅故事。第一層係溫馨甜蜜,但背後卻蘊藏住一段悲天憫人嘅搶親故事。被捕捉者完美展現出新娘結婚,但新郎不是我嘅痛苦感覺。再次為你送上陳奕迅嘅經典婚禮情歌-《阿牛》。(注:只適用於想搶婚人士)

“你話只需肯做
差一剎與我拾回舊好
不甘心
尤其這新婚 就像玩犧牲
想過搶新娘 我差點講真”

download (3)

▲女伴:「開席未呀………….」

婚禮嘅程序可以搞足一整日。喺呢個漫長嘅過程,等待係少不免嘅事,而作為觀禮者,等到天荒地老是常識吧?為你送上陳百強嘅《等》。

“等 
寂寞到夜深 
夜已漸荒涼 
夜已漸昏暗”

download (4)

▲out晒focus,叫人點睇?

宣誓一刻、交換戒指、互相親吻呢啲close up位,係每段婚禮上重要環節,一旦捕捉唔到又或者失焦,咁就一世;而且對女人嚟講,若對焦失誤,係會造成比撞車更嚴重嘅後果。陳奕迅嘅《沙龍》,或多或少能幫新婚夫婦表達出對焦兼拍照嘅重要性。

“對焦 她的愛
對慢了 愛人會失去可愛
記低 這感慨
世事變 有沒有將你淹蓋”

download (5)

▲點解係都要將主角變成黑白色,但後面又要keep住啲綠色?

一張相要影到好靈異,唔一定要好恐怖,有時將一樣好正常嘅嘢搞到奇奇怪怪都已經帶出效果。楊千嬅嘅《閃靈》,或多或少帶出嗰份靈異味道。

“怎麼你陰森的一雙眼
凝望我我只好蒙著眼睛”

download (6)

▲又幾樂觀喎!

呢對不幸嘅新婚夫婦收到相之後,係流咗幾滴眼淚。原來佢哋當日喺一間著名婚紗店到買咗個婚禮套餐,但竟然被告知唔可以自行挑選攝影師,仲寫包單啲攝影師係一定有保證!但結果出嚟係點,有目共睹啦!不過呢對新婚夫婦喺不滿之中都非常樂觀,唔介意俾人恥笑,甚至公開自己嘅不幸,有呢種樂觀態度,都係好事嚟嘅!。

其他精彩照:

download (7)

▲男、女主角呢!?

download (8)

▲點解新郎唔可以係有自己嘅膚色?

download (9)

▲有人喜歡藍…….

download (10)

▲呢張都叫做有啲電影感覺,但唔使張張都係一樣嘛?

download (11)

▲影相最忌係,影到醜態之後再公開俾人睇。

download (12)

▲疑似攝影師!

 

来源:eweekly.hk