【TVB新成人节目??】《男人食堂》女星轮流露半粒,还有…??网民:哇哇哇,好18+!!


2

tumblr_o2x4k7ZKbn1v1wng1o3_1280

 

無綫新節目《男人食堂》由許紹雄、金剛及梁烈唯主持,三人扮開一間日式居酒屋,場景明抄日本漫畫《深夜食堂》,而每集都會邀請不同嘉賓大談男人經。不過原來除咗三個大男人,「食堂見習生」陳婉衡(Alycia)都一樣咁搶鏡!

101

Alycia每集都着住低胸白色Tee,將36E迫爆上圍表露無遺,佢有一個重要任務,就係俾三位大男人抽水。今集一開始佢就將一張街招貼喺自己胸前,然後Benz雄就講一句︰「嘩真係撐起晒成個《男人食堂》喎。」…… 算啦佢應該都慣晒。

34

上集Alycia不停俯身執嘢令大家眼睛吃冰淇淋,今集一於再接再厲,金剛係咁跌嘢。真係難為佢……

每集有一個環節,就係台灣人金剛會回鄉拍外景,介紹有趣的人和事。今次佢就帶大家認識台灣「抓龍筋」,即男性生殖器官的按摩療程!本來「抓龍筋」已經夠爆,再加埋金剛半鹹淡廣東話的旁述,搞到成件事好似低俗晒。(好似係)

79121314

當金剛同觀眾都以為係一開頭嗰位索台妹負責「抓龍筋」,點知佢只係招呼客人,真正出手的係呢位大姐!

16171519

不過索台妹唔出手一樣令大家大飽眼福,佢全程着住一件超低胸浴衣坐喺金剛旁邊,講嘢時又成日不經意露半球,睇到大家眼都凸!

18

雖然金剛痛到七情上面狂叫,不過相信大家的注意力……都係去咗第二度。

6

仲有仲有,每次有嘉賓進場Alycia都要90度鞠躬,連叻哥見到都忍唔住要讚!

24

23

去到最後玩遊戲,Alycia企定定腿張開做龍門,叻哥仲指定要射去佢「雙腳下的方位」。

3132

去到節目尾聲金剛又再扮跌嘢要Alycia執,好一個首尾呼應!

来源:东方新地