【终于恨到啦!】里安纳度『奥斯卡』首度封帝!!一起回顾Leonardo角逐奥斯卡影帝之路~


{"IPTC-DATA":"NMG","data":{"photoID":2238387}}

一年一度的電影界盛事,第88屆奧斯卡金像獎頒獎典禮將於今個星期日(2月28日)舉行,雖然20個演員獎項的候選人全是白人,惹來不少批評,不過都無損頒獎禮的可觀性,尤其係今屆的焦點再次落在里安納度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)身上!

leonardo-dicaprio

大家都明白奧斯卡評審的準則非一般普羅大眾所能理解,好多時大受歡迎的商業大片佢哋都唔會放在眼內,所以里安納度雖然拍過無數經典作品,亦曾五度獲提名角逐奧斯卡,但最後都是鎩羽而歸。

{"IPTC-DATA":"NMG","data":{"photoID":2118029}}

說真的,如今的里安納度已經不復當年的俊俏,不過起碼都係一個型佬,但佢似乎不甘成為一個空有外貌的花瓶,所以近年演的角色都極具挑戰性,賣演技不賣樣。去到今年終於憑《復仇勇者》在多個頒獎禮如金球獎、演員工會獎上封帝,以大熱姿態劍指奧斯卡!等咗咁多年,小編都忍唔住要大叫︰「Give this man an Oscar!」

里安納度今次有分加一

maxresdefault

From left to right, GEOFFREY RUSH as Lionel Logue, COLIN FIRTH as Bertie (King George VI) and HELENA BONHAM CARTER as Elizabeth in THE KING'S SPEECH. In cinemas Jan 7 2011

唔講你唔知,原來過去87位奧斯卡影帝當中,有26人都係憑演真實人物角色奪獎,單係近年已經有《霍金︰愛的方程式》、《續命梟雄》、《林肯》及《皇上無話兒》等。今次里安納度在《復仇勇者》中飾演的獵人Hugh Glass亦係真有其人,唔知會唔會得到奧斯卡評審的青睞?

里安納度今次有分加二

the-revenant-234324s-680x400

唔講你唔知之二,根據過往得獎的角色,「父親」的身份會令角色大大加分,今次里安納度飾演的Hugh Glass在一次任務中被黑熊襲擊,身受重傷,但其同伴不單將佢活埋,更將其兒子殺害!為報殺子之仇,佢咬緊牙關、歷盡艱辛在冰天雪地求存,相信呢份父子情可以令評審加佢分!

里安納度今次有分加三

Leonardo_DiCaprio_(Berlin_Film_Festival_2010)_2_(cropped)

唔講你唔知之三,可能奧斯卡評審覺得演技同做人一樣,都係需要時間磨練,所以過往奧斯卡影帝的平均年齡為44歲,能夠在30歲前封帝的只有兩人,其中一人係2002年《鋼琴戰曲》的艾哲倫保迪(當時29歲)。如今里安納度都四十有一,唔知評審覺得佢夠經驗未呢?

里安納度今次有分加四

rs_1024x759-160130183220-1024-2leonardo-dicaprio-sags-smoking-vape.ls.13016

唔講你唔知之四,奧斯卡評審當中近八成為平均63歲的年長男士,有說法指佢哋一向唔鍾意年輕又英俊的男演員,畢彼特、湯告魯斯等男神都未攞過獎。如今里安納度冇前咁靚仔,在片中披頭散髮又狼狽,能唔能夠令評審改觀呢?

其實里安納度過往演繹過很多經典角色,演技可算爐火純青,能否首奪小金人,大家好快會知道,在這之前《新地網》為大家列出八個里安納度經典角色,雖然未能成功衝擊奧斯卡,但絕對值得收藏一睇再睇!

《鐵達尼號》(Titanic)

1418661341_b655200212271359170649126708200809041833016617113574

由占士金馬倫執導、世上無人不曉的經典電影《鐵達尼號》,無論電視重播幾多次都一樣咁多人睇。當年只有23歲的里安納度青靚白淨,英俊帶點稚氣,再加一雙電死人無命賠的藍眼睛,完全就係一個現代的白馬王子!

titanic_movie_1997_nice_hd_picture200707121530391717843073

里安納度在片中飾演Jack Dawson,一個只有20歲的窮小子,與富家女主角Rose發展出一段浪漫淒美的愛情故事。Jack看似玩世不恭,但卻是情深一片,在電影末段更為愛情壯烈犧牲,時至今日依然有無數人睇到喊濕幾個枕頭。無論係「You jump I jump」、「I’m the king of the world」定係為琦溫絲莉畫裸體素描,都已經深深烙印在世人腦海,里安納度亦從此擠身國際巨星行列。

《羅密歐與茱麗葉之後現代激情篇》(William Shakespeare’s Romeo + Juliet)

200402041647458429401833f_5101335_1

莎士比亞《羅密歐與茱麗葉》呢個經典愛情故事無人不曉,呢部1996年的電影就將故事由古代改成現代,貴族世家改為意大利黑手黨,角色決鬥當然也由刀劍變成槍械。不過人物關係,以及重要對白等都忠於原著,玩命十足,上映時大受歡迎。

os224ap118-20

里安納度拍呢部電影時比《鐵達尼號》更年輕,帥氣得驚人。羅密歐與茱麗葉多年來作為年青戀人的典型,由里安納度飾演九十年代的羅密歐就最適合不過。佢完全表現出青少年的青澀、反叛不羈的神情,仲有對愛情的義無反顧,絕對是佢演藝生涯初期的代表作之一。

《華爾街狼人》(The Wolf of Wall Street)

{"IPTC-DATA":"NMG","data":{"photoID":2078615}}

{"IPTC-DATA":"NMG","data":{"photoID":2113891}}

{"IPTC-DATA":"NMG","data":{"photoID":2089243}}

名導馬田史高西斯執導作品,故事由真人真事改編,改編自股票經紀人Jordan Belfort在獄中寫成的傳記。Jordan Belfort係一位極具爭議性的傳奇人物,佢二十幾歲就靠投資成為千萬富翁,曾試過三分鐘內賺到1,200萬美元,獲得「華爾街狼人」(The Wolf of Wall Street)的稱號。

wolf_wall_street2未命名2

里安納度將呢位奇人演繹得淋漓盡致,無論係初到華爾街時的天真無邪,定係後來變為一個沉淪酒色同毒品的癲佬,都演得入木三分。其中一幕震撼人心的演說更睇到觀眾起晒雞皮,可算係里安納度近年最瘋狂的角色。

里安納度亦順理成章憑此片角逐第86屆奧斯卡最佳男主角,不過最終不敵《續命梟雄》的馬修麥康納希。

《黑殺令》(Django Unchained)

{"IPTC-DATA":"NMG","data":{"photoID":2108419}}

Django-Unchained-29

未命名3

鬼才導演昆頓塔倫天奴作品,里安納度喺呢套戲只係配角,而且下半部先登場,不過都足以令人留下深刻印象!佢飾演一個勁有錢但變態、名叫Calvin的富二代,專門販賣黑奴,仲捉咗主角Django的老婆做僕人。另外佢又喜歡睇黑人格鬥至死,完全唔當黑人係人。

Leonardo DiCaprio in Columbia Pictures' "Django Unchained," starring Jamie Foxx and Christoph Waltz.django-unchained-28-e1359867033332

里安納度從影多年都係做主角,不過今次做配角之餘仲犧牲佢一貫的瀟灑形象,去演一個變態佬,令觀眾感受到里安納度的另一面,出色表現亦令佢獲提名金球獎最佳男配角。

《不赦島》(Shutter Island)

Shutter IslandShutter Island ASHECLIFFE

同樣係馬田史高西斯之作,今次里安納度飾演一個聯邦警官,同下屬麥克雷法路(即係變形俠醫)去到不赦島上調查一宗病人失蹤案。不過過程中困難重重,佢既要面對島上各懷鬼胎的人們,以致終日疑神疑鬼;同時又被過去的恐怖夢魘纏繞,在回憶﹑現實以及幻覺之中遊走,分裂出兩種人格,表現出極其複雜的內心世界。

static1.squarespaceimages

整部電影不停在及現實及幻想之間穿插,甚至有唔少觀眾一睇再睇後都未明白結局的真相,電影能夠成功營造出恐布懸疑的氣氛,里安納度精湛的演技功不可沒。

《捉智雙雄》(Catch Me If You Can)

200302251518013811020195200302211542479904044373

Quality: Original. Film Title: Catch Me If You Can. Photo Credit: ?Andrew Cooper. Copyright: TM & ?2002 DREAMWORKS LLC. Pictured: Passing himself off as an Emergency Room doctor, Frank Abagnale (LEONARDO DICAPRIO) confers with two residents Dr. Ashland (JOHNATHAN BRENT) and Dr. Harris (SHANE EDELMAN), who are intimidated by the man they think is their superior in DreamWorks Pictures' CATCH ME IF YOU CAN.

同樣係真人真事改編,里安納度飾演史上最年輕的欺詐犯、年僅16歲的Frank,佢利用天賦的才能展開傳奇的犯罪之旅。在兩年間佢化身為機師、醫生或是大學教授等多個不同身份,透過偽造支票和多種方式騙取近400萬美元,詐騙地點多達26個國家,被捕時不過是18歲。

1426217396876Quality: Original. Film Title: Catch Me If You Can. Pictured: LEONARDO DICAPRIO as Frank Abagnale in DreamWorks Pictures' CATCH ME IF YOU CAN. Photo Credit: Andrew Cooper. Copyright: TM & ?2002 DREAMWORKS LLC.

里安納度的俊臉令佢扮演十多歲的年輕人也不突兀,佢具備那種年輕人的意氣風發,亦能表現出角色的機智聰明。Frank雖是一個罪犯,但畢竟係一個壞中有好、心地善良的小伙子,令人又愛又恨。雖然在片中做盡壞事,不過你望見佢迷人的笑容後又嬲佢唔落,先係至高境界!

《娛樂大亨》(The Aviator)

200502211243594685571973the_aviator_imgcropped_1600x900200502031756417632444943

又又又係由真人真事改編的故事,同時亦係馬田史高西斯之作,可見里安納度扮演真實人物確有一手。里安納度係整部片的靈魂,飾演航空業鉅子Howard Hughes,將呢位人物傳奇的半生呈現大銀幕。

aviator-stillCN-017-02wmk

Howard係一位追夢者,熱愛挑戰自我,喺唔同行業都有重大貢獻。風流倜儻的里安納度將呢位集航空業鉅子、荷李活大製片家、賭城大亨,英勇飛行員以及花花公子於一身的傳奇人物演得淋漓盡致。雖然Howard表面上的個人事業成功輝煌,但背後卻是活在極大的不安之中,且不時強迫症及妄想症發作,電影中表現出兩種截然不同的人格,而里安納度將兩者都拿挰得剛好。

里安納度演飾真實人物似乎特別出色,憑此片獲第77屆奧斯卡最佳男主角提名,結果就…唔需要多講,大家都知。

《血鑽》(Blood Diamond)

200711121131304751912256200703271900304408409010200704091824212293708584

《血鑽》上映時惹來不少爭議,電影揭發鑽石業背後牽涉到的內戰、軍火交易和公平正義等問題,探討來自戰亂地區,以當地人民鮮血換來的鑽石。里安納度飾演Danny,一個在非洲土生土長的白種人,本來沒甚良心、一切都是以利益出發的走私販;但後來卻屢次展現出人性的光輝,使角色有血有肉。

200704081738046280856818006BLD_Leonardo_DiCaprio_083

里安納度成功詮釋出一個無名小卒在大時代中的無力和無奈,佢唔係沒有良心,只係太懂得生存技巧,明白要生存就唔能夠大仁慈。在電影末段,受傷流血不止的Danny將巨鑽送給男配角父子,並在電話中對女主角的深情告白更是賺人熱淚。里安納度跟片中男配角一同獲提名第79屆奧斯卡最佳男主角及男配角,但最終還是不敵當年全球激讚、《最後的蘇格蘭王》的科力士韋德加。

全文完

 

来源:东方新地