【谁是家明?】《家有喜事》的“家明表哥”原来长成这样?! 而“婉君表妹”…导演黄百鸣终于说出来!


如果要講經典賀歲片嘅話,一定係非《 家有囍事 》莫屬。  

1992年嘅 《家有囍事》卡士強勁,包括有:張國榮、黃百鳴、周星馳、吳君如、張曼玉等等。

相隔24年, 《家有囍事》重新配音同修復再上畫,再加10分鐘從未曝光嘅絕密片段已經重登大銀幕 ,硬撼其他大片。

故事內容同對白大家已經熟到識背,不過相信每個人心目中都有一個謎團,就係當年表姑媽(毛舜筠飾)同常騷(張國榮飾)嘅初戀情人,一直只係以背脊示人嘅家明表哥同婉君表妹究竟係邊個。24後嘅今日,導演黃百鳴終於公開佢哋當年嘅相啦!

原來家明表哥就係前亞視藝人袁文傑,至於婉君表妹嘅真實姓名就未有公佈!

tumblr_inline_o1uwu1bQs51u03abq_540

tumblr_inline_o1uwu8jRog1u03abq_540

来源:yahoo娱乐