【内地剧竟然也会红?】TVB播《無心法師》新男神韩东君, 才23岁? 最让网民吓到的是, 原来他也是很厉害的…


n_opening-1024x640

內地人氣劇集《無心法師》近日在無綫熱播,劇集有齊型男索女、浪漫愛情仲有密集CG特技等個元素於一身,漸受觀眾歡迎。另外,雖然劇中一眾演員對港人來說比較陌生,不過無阻男主角韓東君成為劇中一大亮點,俘虜大量女粉絲,現在《新地網》就為大家介紹呢位新晉男神!

n01a-1024x666n01-1024x652

韓東君 Elvis Han
出生日期︰1992年7月21日(23歲)
出生地︰哈爾濱
身高︰182cm
演出作品︰《神鵰俠侶》、《山楂樹之戀》、《無心法師》

韓東君家境不俗,初中時去到加拿大留學,回到國內後被資深製作人于正看中,在電視劇《神鵰俠侶》中飾演武修文一角,成為佢的出道作。其後在人氣網絡劇集《無心法師》擔正做男主角,飾演捉妖法師無心,英俊相貌已令佢即時人氣急升,更不時在劇中大晒健碩肌肉,睇到唔少女觀眾尖叫!正式奠定新一代男神地位。

通常每當一個新人上位時,都會封為「翻版乜乜」又或是「嫩版乜乜」等,不過韓東君的情況就比較特別,因為網民認為韓東君的樣貌係集多個男星之大成,劉燁、彭于晏、王力宏、黃曉明、吳彥祖……多到數唔晒,你又覺得佢似邊個?

722adb5ajw1ewmpiyllhvj21bh1phqnv722adb5ajw1ewmpjcuoqvj21bh1ph1kx722adb5agw1ev4m40kzi2j20qo0zk79z

比起佢在《無心法師》中的薯爆髮型,換番個時裝look的韓東君似乎更有魅力!

722adb5agw1ez8dhzogxfj20vn180dtx 722adb5agw1ezjsp9k119j20qp0zkb29 722adb5agw1ez3p4frgt8j20qo0zkb29

戴番眼鏡,即刻變薯,得咗!

韓東君除咗係一位演員,原來仲係一個職業賽車手!韓東君的父親曾經係八一隊的越野摩托車選手,所以佢自小耳濡目染下,亦都愛上賽車,在2013年考到中國汽車運動協會的賽車駕照。

722adb5agw1ey442k3fcmj20hs0hsju3

722adb5ajw1ecx88sstvdj20hs0dc785

722adb5ajw1epluvs7lulj20qo0zk113722adb5ajw1eepuoimjt4j20hs0bvmyt

另外雪地電單車同滑雪一樣難唔到佢!

但正所謂人無完美,幾正的男神都會有其缺憾!網民就話韓東君同另一位美國男神Lucky Blue Smith都一樣,係屬於「笑不得」的類別,一露齒笑就魅力驟降,表情僵硬晒,勁唔自然!睇番上面咁多韓東君的靚相,又真係冇見到佢露齒喎!

66

来源:东方新地