【串你唔起咩?】黄秋生10个金句,串到你飞起!句句都是惊喜~笑到你脱裤!


串你唔起咩?10句黃秋生金句 抽到你盡呀!

wang_web

根据New Monday,今屆視帝獎項由黃秋生奪得,無人異議吧。記得每年金像獎頒獎典禮,萬眾期待必定是睇秋生哥的啜核金句,因為佢真的有嗰句講嗰句,怕串你唔起呀?# 黃秋生金句

1.我諗住下個獎拎奧斯卡架嘛!

秋生對上一次拍電視劇,已經是11年前,所以視帝一獎,怎麼都要給他面子吧!(當然他的演技是無庸疑置!)
而當晚秋生奪獎,發表感謝辭時更是霸氣:「我諗住上次拎完金像獎,下個獎拎奧斯卡架嘛!」攞獎攞得如此得戚,是有型嘅!題外話,秋生好耐沒有紮man bun,又好睇喎!

2.我要真…係做司儀

做藝人,就代表不能講真話嗎?識睇金像獎一定睇黃秋生勁抽政治水。

3.我應承你,2017,700萬人一人一票…

近年香港的政治氣候,成為秋生抽水的好題材。

4.我乞食又有乜所謂

對於之前黃秋生批評陳凱琳的演技,有網民話:「如果個個新人都咁好,你班老嘢乞食啦!」,然後秋生妙答:「如果個個新人都係好,我乞食又有乜所謂!」

5.做戲企得直好容易,做人企得直好難

對於王晶表示要與幾位高調支持佔中的藝人,包括黃秋生絕交,他有以下回應:「晶哥,多謝你咁多年咁關照我,估唔到你仲有我電話添,連我取消咗十年嘅電郵都有,我真係好感動,我咁多年都冇你電話,好慚愧,喺最後嘅時刻,同你講聲對唔住,祝你一路順風!」之後補充多句:「做戲企得直好容易,做人企得直好難。」

anthony

6.有乜父母,有乜兒女

成龍曾在公開場合責罵因藏毒而被補的房祖名為「小王八蛋」,其後黃秋生在Facebook發表以下言論,表示其教導方法為過時兼傳統。

Anthonywongblamejackychanturtle

7.太監騎馬偈後語

如果要讚對方十分厲害,你可以話:「你真是太監騎馬!」點解?想像一下正常男人與太監騎馬的感覺有甚麼分別?

8.秋生哥親身教你:如何向電話騙徒說不

最近市面出現好多電話騙案,一不留神隨時錢財盡失。要避免墮入不法之徒的圈套?最好學秋生哥講句……唔講咁多,自己聽啦。

9.ONE DOG FACE,一狗樣

洪興大飛哥,紅到曾經拍過以其為主角的外傳《古惑仔激情篇洪興大飛哥》,於戲中最鍾意講英文:「Tell the dog,話狗知。」「One dog face,一狗樣。」還有大量金句:「你比人打傻咗呀?而家古惑仔呀,你估西部牛仔呀?隻揪?梗係圍毆啦!」

anthony02 

10.我砍你個仆_做叉燒包!

不能錯過的黃秋生經典作,當然是《八仙飯店之人肉叉燒包》,當年他更因而奪得1993年度第13屆香港電影金像獎「最佳男主角」獎。

8_re

来源:New Monday

12179982_1666708653576715_1806315324_n 12181841_1666708656910048_1521052827_n