【真实历史大公开!】原来张保仔海盗的一生放荡不羁,爱乱搞!“勾二嫂”,还和义父郑一的关系不简单…OMG


z01

z02

z03

無綫台慶劇《張保仔》正在熱播中,雖然有斥資三千萬嘅CG特效,又有陳展鵬同陳凱琳等大卡士,不過接連派膠以致評價麻麻。劇集中就有黃娣妹穿越時空,仲同張保仔以及旻皓譜出一段三角關係。而其實根據歷史,張保仔都的確陷入過一段三角戀…不過同嗰兩位虛構人物無關,而係佢同義父鄭一以及義母鄭一嫂!同性戀、同義父義母嘅不倫戀呢啲情節,TVB就當然拍唔出,未俾人投訴過咩!不過《新地網》依家就為大家解構呢段史實,順便講吓真實人物同劇中角色有咩唔同!

z04

劇中羅樂林飾演嘅鄭一,同歷史上嘅真實人物同名。鄭一,名文顯,係海盜首領鄭連昌嘅長子,故取名「一」。佢哋由祖先起多代都係海盜,係名副其實嘅海盜世家。鄭一所領導嘅紅旗幫係聯盟中勢力最強大,而且佢高瞻遠矚,促成了廣東海盜的聯盟。

z05

佢會將俘虜嘅漁民收為部下,其中張保仔就係出海捕魚嘅時候被鄭一捉走。不過史實嘅鄭一就唔似得羅樂林咁一心愛錫張保仔,原來佢係一名雙性戀者,有老婆嘅同時又貪戀年輕俊俏嘅張保仔,咁張保仔喺唔知自願還是威迫之下同義父發展一段同性戀…所以話張保仔上位快除咗因為佢本身嘅才幹,仲要靠呢段超友誼關係…

z06

另外,歷史上鄭一死時只係約42歲,所以同羅樂林(今年66歲)嘅形象其實有段距離。咦咁即係羅樂林又要死?不過今次都唔會一日死5次嘅,都冇咁慘…

z07

劇中邵美琪飾演嘅石嬌係鄭一嘅老婆,相信就係「鄭一嫂」石香姑,係歷史上最出名嘅女海盜之一。

z08

鄭一嫂原名石陽,乳名香姑,本來係一名蜑戶妓女,後來嫁俾海盜頭目鄭一,於是後世一般只會稱佢為「鄭一嫂」。石氏雖然係青樓女子出身,不過聰明機智而且獨具慧眼,嫁俾當時只係小頭目嘅鄭一,從此踏上海盜人生。

z09

除咗出謀獻策,本身亦武藝不凡,各幫海盜都尊稱佢為「龍嫂」。雖然已經有老公鄭一,不過鄭一嫂都係同美少年張保仔互生情愫。其後鄭一遇上颱風葬身大海,黑、白、黃、藍等各旗海盜都想乘虛而入,不過喺張保仔嘅輔助下,鄭一嫂能有效統領群雄,而張保仔亦都可以光明正大咁勾義嫂(定俾義嫂勾?)。

z10

藉着同鄭一嫂嘅關係,張保仔嘅地位亦不斷提高,二人合力將紅旗幫嘅勢力推至最高峰,多次擊退清海軍以及英國戰艦,威震海外。

z11

z12

邵美琪比洪永城年長,所以劇集嘅選角都尚算切合,不過兩人喺劇中就規規矩矩,張保仔都只係會尊稱佢為「嬌姐」。而鄭一同石嬌亦都相當恩愛,睇嚟就唔會有張保仔介入啦!

大家都知道張保仔嘅紅旗幫最後接受咗清廷招安,原來鄭一嫂係促成事件嘅關鍵人物!

z13

經歷赤瀝角海戰後,紅旗幫元氣大傷,權衡利弊後本來已有意投誠。不過雙方第一次談判破裂,處於劍拔弩張之勢。結果藝高人膽大的鄭一嫂打破僵局,佢毅然率領一個包括佢在內只有18名婦女同小孩嘅「談判團」,直闖廣州嘅兩廣總督衙門同百齡談判。要知道當時大清律例,被捕嘅盜賊首領可是要凌遲處死!

z14

大家亦唔好以為鄭一嫂會係苦苦哀求,佢係警告百齡如果唔答允,紅旗幫將會同清政府抗戰到底,大不了一拍兩散!最後百齡接受所有鄭一嫂提出的條件,張保仔獲封三品官,而且可以保留一支約有三十艘船嘅私人船隊,多年來搶劫回來嘅財產都唔再追究;而鄭一嫂則被冊封為「誥命夫人」,真係威到盡!

呢場談判仲有一段小插曲,話說接受招安嘅鄭一嫂同張保仔係必須下跪以表敬意,二人當然不甘。於是百齡擔任佢哋嘅證婚人 ,咁就名正言順向證婚人下跪,亦都名正言順成為夫妻。

鄭一嫂喺歷史上赫赫有名,除咗華人電影會提及,外國電影都一樣有!

z15

喺荷李活賣座電影《加勒比海盜︰魔盜王終極之戰》入面,九大海盜之中有一位貌似中國人嘅女性,叫做「Mistress Ching」 ,據說就係以鄭一嫂為原型創作出嚟嘅人物。而呢個角色就係參考自阿根廷作家Jorge Luis Borges一本短篇小說《The Widow Ching-Pirate》,入面嗰位姓秦嘅寡婦其實就係鄭一嫂,至於點解係姓秦唔係姓鄭相信只係外國人翻譯上嘅問題。

咁比起上來Maggie演嘅鄭一嫂靚好多喎!

来源:东方新地