TVB笑爆嘴の《美女厨房》重新开拍⚡新的主持阵容却差到没人有!网民:不要侮辱经典啦~


“美女厨房,食jor先至讲~”这首歌当时每个人都会唱,《美女厨房》无疑是TVB最好看搞笑的钟意节目之一!

日前「香港國際影視展」中,TVB宣布之後有一系列綜藝節目播出,其中最受注目一定係《美女廚房》再度歸來!大家應該都記得多年前《美女廚房》大受歡迎,不過今次全新一輯將會換上林盛斌(Bob)、蕭正楠以及張振朗做主持,唔知效果能否比得上那些年第一輯?不過,節目未出街,已經有網民話見到阿Bob都唔想睇…

《美女廚房》成集體回憶
《美女廚房》係TVB經典綜藝節目之一,當年播出時極受歡迎,集集睇到觀眾笑爆嘴,成為一代人的集體回憶。節目由鄭中基、梁漢文及方力申三人主持,除了無綫藝人、仲有唔少影星天后都上過節目晒「廚藝」,可謂星光熠熠。

鄭中基 梁漢文 方力申夠口賤
《美女廚房》令觀眾笑爆嘴,除了因為一眾美女落力炮製的地獄料理令人忍唆不禁外,三位主持的賤嘴絕對居功至偉,佢哋可謂毫無保留去數落女嘉賓,仲會經常食到流眼淚、食到嘔等,令節目氣氛提升至更高點。其中方力申「假㗎啲奶!」、梁漢文「真係有屎味㗎!」都係經典~

阿Bob 蕭正楠 張振朗做新主持
日前「香港國際影視展」中,TVB宣布會開拍新一輯《美女廚房》,並會由林盛斌(Bob)、蕭正楠以及張振朗做主持。蕭公子表示自己做主持係零經驗,不過都會努力去為觀眾帶來歡樂。而阿Bob就話喺一廠做大騷係佢一直以來的心願,又指對比起以往三位主持,佢同蕭公子、張振朗都唔係咩好人!會繼續賤賤格格。

被插太嘈 阿Bob:努力改善
對於唔少網民批評講嘢太大聲、太浮誇,阿Bob表示一直有留意網民的意見,無論正面負面都會接受,自己正一步一步去努力改善,希望觀眾同網民都會對佢改觀!

唔少網民睇到阿Bob、蕭正楠以及張振朗呢個新主持組合都批評唔多掂,話不如由以下藝人做主持啦!大家又點睇?

森美、小儀

Do姐、農夫

王祖藍 阮兆祥 李思捷

图文来源:东方新地


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤