林峯与新女友同游主题乐园被抓包⚡新女友原来是大陆内衣model,样子甜美,身材还fit到漏~


林峯自从和千语BB分手后,一直处于空窗期。近日,他被拍到和家人去主题乐园玩,身边竟然带着一位长腿美女!

今日就有網民已經好快手將呢位長腿索女起底,原來呢位索女個名叫張馨月,喺佢社交網嘅簡介就寫住話自己係個平面、影視廣告模特兒,仲拎過2010年全國時尚內衣模特兒大賽嘅亞軍,都算係圈中人呀!睇番佢嘅社交網不時見到佢會甫一啲自己嘅生活照,都係同朋友食吓好西同參加模特兒騷嘅相,但久唔久都會有啲露吓腿甚至係性感泳衣嘅相益吓粉絲,身材同靚樣一啲都唔輸蝕。睇番佢最近嘅Update就透露自己嚟咗香港玩,時間同地點都相當吻合!唔通林峯真係情投呢個內衣Model放棄吳千語?!

唔知大家有冇印象,林峯嘅好兄弟吳卓羲曾經同過大陸藝人張馨予拍過拖,可惜都未能開花結果,但張馨予同張馨月同樣係有樣有身材之人,有網民就話佢哋兩兄弟口味都幾似,連個名都要咁似先滿足!

图文来源:东网


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤