史上第一位跛住脚也要踏上红馆开演唱会的女歌手!喊包郑欣宜今次大玩苦肉计sell演唱会门票,真系拿命搏啊~


去年鄭欣宜(Joyce)因跌水意外導致左腳骨折,當時她曾拍片哭訴,表示擔心腳傷影響4月舉行的紅館演唱會。話咁快兩個多月過去,欣宜的紅館演唱會海報今日出爐,除了大玩「斷腳」元素──打石膏和撐柺杖外,演唱會更命名為《 BREAK a LEG鄭欣宜演唱會2018》,認真有話題!

在今日正式曝光的演唱會先導海報中,欣宜的左腳仍打石膏,亦要坐低拍攝;而身穿黑色低胸連身裙、披上紅軍褸的 Joyce,將紅珠片撒在手上,有如血手撐住柺杖。另一個鏡頭,Joyce 就捧起一個有刺的金色心臟,代表連個心都俾埋觀眾。事關第一個紅館演唱會,對 Joyce 係非常重要,她希望將自己最好的都表現出來,為了演出一定搏命,不顧一切豁出去。

至於今次個唱主題「BREAK a LEG」,除了因為Joyce左腳受傷外,亦另有寓意,Joyce說:「Break a Leg係good show或者good luck嘅意思,因為行內唔興講good luck,又咁啱得咁橋我整親隻腳,所以我哋好想有一樣嘢可以代表到,無論做任何事都要付出努力,同埋表達一種奮鬥嘅感覺。」

来源:新浪香港


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤