索爆!过期女神李彩桦咸鱼翻身推出处女写真! 大玩鱼网丝袜+半裸小野猫… 男网民:(✧∀✧)


一年一度嘅书展己经开始,再次成为写真界争妍斗丽嘅舞台,除咗一众新晋模,就连现年入行17年、现年 33岁李彩华 都处女下海,推出同名写真集《RAIN》,同一班后辈斗靓斗身材。虽然李彩华已经年过三十,同班后生女嘅年龄相差起码成十年,但 依然样靓身材正,写真仲半裸露背同大玩鱼网丝袜,成功俘虏一众宅男欢心!

33岁李彩华 写真大解放

出道17年嘅 33岁李彩华 到宜家先出写真集,佢话其实多年来都好想出写真,只係一直无机会,就算今次拍摄工作的筹备时间都好短,又得两日由内地赶番香港进行拍摄,都好希望成事。Rain嘅身材可能不及其他模丰满,不过辑相呈现到佢身材均匀,线条好好,半裸大露背、化身性感小野猫, 李彩华 都完全carry到。今次大解放,李彩华话靓、唯美就得,效果唔係意淫,男朋友过目时,仲笑言唔够性感呢!

内地劲卖八万本

李彩华这本处女作,在大陆已经有八万本的销量,又有十几个广告商认购咗,睇嚟大家对昔日走纯情小背心嘅Rain,作性感大解放都深感兴趣。Rain透露今次出写真纯粹为慈善,收益扣除成本后会捐去帮助山区儿童。李彩华早前到书展帮写真谷人气,当日佢打扮性感,着晒Deep V、鱼网黑丝、配紧身超短裤,再加埋闪令令珠片牛仔褛,相当养眼。不过,有网民就觉得大妈味浓,话大陆啲大妈先会珠片衫配鱼网黑丝。究竟係潮味,定娘味,大家自己定断!

冻龄成功 写真sell唯美

写真除了性感相,李彩华散发出阵阵少女味, 睇相唔讲仲以为佢得廿几岁。书展上,Rain被问到会唔会再出写真集,佢话「可能啦,但唔知啦!」至于男友有冇叫佢影得再激啲?Rain笑言:「下次可能叫佢操刀(帮你影相?)佢影得差,影到我脚短,要教佢影!」索样十年如一日,fans就当然希望有下次啦!

以前同宜家,似乎真係分别唔大喎!

资料来源:东方新地


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~