◤想红想疯了?!◢ 港姐冯盈盈和刘颖镟齐齐走光!一个露「钵仔糕」,另一个露出「XX」!网民:真是大饱眼福啊⁄(⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄)⁄


2016年香港小姐冯盈盈丶刘颖镟丶陈雅思及张宝儿到铜锣湾出席「TVB 50年 香港小姐 美丽是赢家 招募行动」,盈盈在示范行路仪态时,露出「钵仔糕」,刘颖镟示范坐姿时,下身走光。

盈盈向各位未来师妹畀贴士,她说:「一定要食饱饭先去面试,同埋记得要带件外套,因为一般嘅面试可能好快完成,但系港姐面试就需要长啲时间,如果唔食饱啲,肚饿嘅话,就会影响面试嘅表现。」

盈盈又表示已有想提名参选港姐的人选,她说:「我读戏剧班有位同学想参加,但系我唔可以开佢名,怕报道出咗嚟,佢觉得有压力唔选,会怪责我,佢有演出经验,唱过歌。(有冇叫啲读书同学参选?)冇,佢哋好多都出咗嚟做嘢啦!」

资料来源:东网


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~