◤《不懂撒娇》结局超烂!◢ 《陪着你走》烦到呕! Cherry及Saving的结局越看越生气! 网民闹爆: 究竟想表达什么?


由《不懂撒嬌的女人》結局開始,去到今日(28/5)夜晚十一點前,唔少人都在討論劇情,加上之前大台話補拍結局,不少人都寄予厚望,邊有人估到個Ending 爛尾! 真係搞到網民鬧爆,好好一套劇集,竟然俾補拍的幾分鐘片段,一下子破壞了!

呢一幕大家都以為Saving同Cherry走在一齊

Saving 同純純結婚!?

豈料播到尾聲,Saving跟表妹行禮的一幕,真的嚇壞所有觀眾,純純不是同Hanson一齊嗎? 還要是變成馬壯的Hanson嗎? 之後Saving又跟純純手挽手在Cherry身邊行過,真係令唔少人拳頭硬晒。

純純跟Saving一齊,和Cherry擦身而過

原來純純是跟Hanson一起,不過Hanson之後又變回馬壯mode,想點?

不過,原來純純仍然是跟Hanson一齊,之後鏡頭一轉,Saving終於跟Cherry重逢了。當大家以為可以有Happy Ending時,不好意思! Cherry手上的中指戴了戒指,應該是跟人訂了婚,Saving含著淚送上自己做的手帶,在電視旁的觀眾不停鬧爆Cherry是壞女人,累Saving浪費光陰。

Cherry終於出現了!

Saving望穿秋水,等到了!

見面送下定情信物,自己研發的手帶

Cherry的中指有戒指! 什麼? 跟人定婚了?

Saving 含著淚目送Cherry離開

以為Sad Ending 埋單,還好有Mall姐同Gordon一齊開開心心溝淡一下,但身旁圍繞他們的是一群小朋友,可能係領養。最敗筆的竟然出現在補拍部份,Saving又跟Cherry重遇,兩個人擔著遮一起拾起個銀仔,之後講了幾句,然後就完了! 係呀! 真係睇到大家都目瞪口呆。

Mall 姐向Gordon撒嬌

呢一幕想點? 表達咩意思? 求解答。

就連王浩信同唐詩詠在台上都忍不住承認,原定的Ending比較好,是Sad Ending而不是現在的Open Ending。依家討論區洗版鬧爆,唔信? 自己入去睇下,《壹》仔都cap 唔晒咁多負皮 !

 

其實大結局游生公司商戰小學雞; ATV雙袁(袁文傑袁潔儀)的關係重口味; Saving Cherry呢條線更是拖拉再拖拉,喺尾幾集已由最喜愛角色急變為最煩角色,勁多網民投訴播極都有嘅《陪著你走》煩到嘔要mute添。

来源:苹果日报


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~