◤唐诗咏第一次做妓女◢ 就献给了Ah Bob?! 还穿低胸渔网丝袜性感诱惑! 男友洪永城看到会不会打烂醋埕气到爆啊?


【on.cc東網專訊】 女星唐詩詠以紅色單肩裙出席其有份演出的賀歲片首映,問到會否請男友洪永城睇戲?她笑言:「叫佢買飛。佢要支持吓本地電影。(買幾多?包場?)心意。佢自己諗吓!我希望所有朋友嚟支持我,我拍咗咁多年劇,都儲落一班觀眾,希望票房好。我已經叫咗我啲朋友,要自己嚟睇一次,同家人嚟睇一次,同朋友嚟睇一次,最少睇三次。」

詩詠透露在戲中的角色既是正派又是反派,問到會否有咀戲?她笑謂:「咀戲同床戲交畀麥玲玲。佢同阿Bob有好多床戲,但唔關我事。我喺戲中飾演妓女,第一次做妓女,獻咗畀佢。(因為之前唔肯做?)作為演員,我冇限制,我唔介意做,只係冇人搵我做,我着咩衫都唔抗拒,好樂意。(要打扮性感?)有啲,會有低胸同着魚網絲襪,同以往乖乖女形象好唔同。」

▲詩詠今次做妓女,對象係Bob。

▲但佢話同Bob冇床上戲喎。

▲仲預告會幾性感添。

▲詩詠仲叫洪永城買飛撐場,買幾多?要佢自己諗喎。

▲咀戲同床戲交畀麥玲玲同Bob。

▲洪永城(資料圖片)

来源: on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~